88% клієнтів СК "ПЕРША" оцінили рівень сервісу компанії на "ВІДМІННО"

2019-03-13

Про це свідчать результати опитування клієнтів компанії.

Відділ обслуговування клієнтів страхової компанії «Перша» провів телефонне опитування страхувальників щодо оцінки рівня їхньої задоволеності якістю роботи компанії на етапі виплат.

Усього було опитано 411 клієнтів, які протягом 2018 року зверталися до СК «Перша» з приводу отримання страхового відшкодування.

В ході опитування респондентів попросили оцінити за 10-бальною шкалою рівень наданого сервісу, а також деталізувати претензії та зауваження в разі, якщо виставлена оцінка була нижчою за відмінну.

362 респонденти, що становить 88% від загального числа опитаних, оцінили якість обслуговування на етапі виплат на «відмінно» (9 та 10 балів). Відповідно, середня оцінка якості обслуговування становила 9,1 бал.

Разом з тим, висловлені зауваження та пропозиції дають змогу компанії доопрацювати як свою продуктову лінійку, так і бізнес-процеси, пов’язані з врегулюванням збитків. Це стосується, зокрема, подальшої оптимізації документообігу на етапі оформлення страхової події, більш активного використання в роботі месенджерів та електронних повідомлень, а також необхідності подальшого розширення мережі компанії.